Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

     Να μια ωραία λίστα προτεινόμενων βιβλίων για το καλοκαίρι! Δεν είναι δική μου (όπως έχω γράψει κι εδώ, προτιμώ τις λίστες των άλλων παρά τις δικές μου), είναι του αξιαγάπητου Grant Snider, ο οποίος σε πολλά από τα κόμικς του ασχολείται με τη λογοτεχνία. Η ιδέα είναι να σχετίζεται ο τίτλος με κάποια καλοκαιρινή δραστηριότητα και το αποτέλεσμα, αν και λίαν αμερικάνικο ή τέλοσπάντων αγγλοσαξονικό, έχει ενδιαφέρον. Ωστόσο, περιέχει αρκετά βιβλία, από αυτά που πάντα θέλαμε να διαβάσουμε και ποτέ δε βρίσκαμε το χρόνο: "Ο Φύλακας στη Σίκαλη" του Σάλιντζερ, "Ο Άρχοντας των Μυγών" του Γουίλιαμ Γκόλντινγκ, "Το Λίκνο της Γάτας" του Κερτ Βόνεγκατ, "Η Βουή και η Μανία" του Γουίλιαμ Φόκνερ, "Στο Δρόμο" του Κέρουακ, "Fahrenheit 451", του Ρέι Μπράντμπερι, "Οι Μεγάλες Προσδοκίες" του Ντίκενς, "Τα Πάντα Γίνονται Κομμάτια", του Τσίνουα Ατσέμπε, "Ο Ήλιος Ανατέλλει Ξανά" και "Ο Γέρος και η Θάλασσα", του Χεμινγουέι, "Έγκλημα και Τιμωρία", του Ντοστογιέφσκι και "Μια Ρωγμή στο Χρόνο" της Μάντελειν Λένγκλ. Σίγουρα δε μου φτάνει ούτε όλο το καλοκαίρι για να τα διαβάσω, παρ'όλο που κάποια τα έχω ήδη διαβάσει! Όμως... έχω ακούσει πολλά για τον "Άρχοντα των Μυγών" κι ακόμη ο Βόνεγκατ είναι από τους αγαπημένους μου συγγραφείς, άσε που δεν έχω διαβάσει ποτέ αφρικάνικη λογοτεχνία κι επίσης, μήπως να'δινα μια ακόμη ευκαιρία στον Φόκνερ; Πφφφ... Μια ζωή τα ίδια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου