Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΚΙ ΕΝΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟΥ

Μέχρι τώρα, έχω δείξει στο bibliokult πετυχημένα εξώφυλλα βιβλίων, όπως αυτό κι αυτό. Ήρθε όμως η ώρα για το εντελώς αντίθετο: ένα τελείως αποτυχημένο εξώφυλλο, που δε δικαιολογείται ούτε από το ότι η έκδοση είναι παλιά, ούτε από το ότι είναι φτηνή. Οι "Μικρές Κυρίες" - για όσες δεν το έχουν διαβάσει στην προεφηβεία ή δεν έχουν δει την ταινία με το πιο αντιπροσωπευτικό κοριτσίστικο cast των 90's - είναι ένα ηθικοπλαστικό μυθιστόρημα για τις κόρες μιας οικογένειας στη Νέα Αγγλία, που μεγαλώνουν την εποχή του αμερικάνικου εμφυλίου.  Δεν έχουν δηλαδή καμία σχέση με "γατούλες που περιμένουν να φύγουν οι άντρες, για να παίξουν". Τώρα βέβαια, ποιο αναγνωστικό κοινό είχε στο μυαλό του ο εκδότης και γιατί ένα τέτοιο κοινό να το ενδιέφερε το συγκεκριμένο βιβλίο, δεν ξέρω...

5 σχόλια:

  1. μια χαρά εμένα μου φαίνεται το εξώφυλλο,έχει μια pulp αισθητική και τα κορίτσια είναι εντάξει..
    Στηβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, κι εγώ αγαπώ pulp αισθητική, αλλά είναι εντελώς μα εντελώς παραπλανητικό ως προς το περιεχόμενο!

      Διαγραφή
  2. έχεις δίκιο,καμμία σχέση
    Στηβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίστευτο! Φαντασίωση που την είχε! Θα είχε γούστο να υπάρχουν αναρτήσεις με τίτλο ετικέτας "ΑΣΥΜΒΑΤΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΒΙΒΛΙΩΝ"
    Κατά τα άλλα να έχουμε μια όμορφη Κυριακή και από αύριο ακόμα μια ενδιαφέρουσα εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! κι εγώ αυτό σκέφτηκα, ότι έβγαλε τη φαντασίωσή του! Γενικά, τα εξώφυλλα των βιβλίων είναι τεράστιο θέμα, έχουν πολύ ψωμί... Καλή βδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή